naar hoofdpagina


Voor achtergrondartikel, klik op kop.

19.5.19

“Dan is Janneke’s dood niet voor niets geweest.”

Janneke's dood is helaas wél voor niets geweest, en zo ook de dood van duizenden anderen, de meesten waarvan we nooit horen omdat ze niemand hebben die het voor hen opneemt of de familie gelooft de leugens van de inrichting.

Naast de dood die mensen vinden in de GGZ is de massale verwoesting van levens in de GGZ voor niets, want we leren er niet van en gaan door met geloven in de nepgeneeskunde die psychiatrie is.

2 opmerkingen:

johanna zei

vraagje:

stel ik ben al maanden depressief
en ik weet maar niet waar dat waarvandaan komt
waar kan ik dan naar toe voor hulp?
dit is geen persoonlijke vraag.
maar ik vraag me af
hoe het dan verder moet bij deze mensen
die deze ziekte hebben.
een echte depressie gaat maar een enkele keer vanzelf over.
hebben jullie dan een alternatief voor deze mensen?

johanna

MeTZelf zei

Het ontbreken van "een alternatief" is geen reden om schade te berokkenen. Janneke is niet genezen, zij is overleden.

Overigens gaat het in dit artikel niet om antidepressiva, doch daarvoor geldt hetzelfde.

Blogarchief